Bagaimana hendak buat duit di internet?

Share:




Anda mungkin telah melihat banyak artikel  (termasuk di sini) untuk membuat wang di internet. Yang ini menarik semua bersama-sama, dan buruk atau yang hodoh. Anda boleh membuat duit dalam talian, dan  tidak semua yang di luar sana adalah satu penipuan.



arahan

1
Baca ini, hanya untuk sedikit inspirasi

Saya membuat kira-kira $ 3,500 sebulan di internet. Tidak cukup? cukup untuk saya dan keluarga saya untuk hidup, tetapi tambahan yang bagus untuk pendapatan saya sama saja. Ia agak mudah dan cepat untuk pendapatkan dengan aliran yang kecil untuk bermula. Ia mengambil masa dan usaha untuk membina sehingga anda berjaya. Sebagai mana ia bermula hari ini.

2
Mengambil kira apa yang anda tawarkan

Jika anda seorang penulis, programmer, pereka, atau jurugambar, terdapat jumlah besar sekali peluang untuk anda. Jika anda mempunyai kepakaran dalam apa jua bentuk - pertukangan kayu, membesarkan anak-anak, perancangan percutian atau majlis perkahwinan, bermain Guitar - anda boleh mendapat bayaran untuk kepakaran anda.

Walaupun anda fikir semua yang anda boleh tawarkan adalah masa, terdapat banyak peluang untuk anda juga.

Imbas langkah-langkah yang boleh didapati

Saya telah menyenaraikan banyak pilihan dalam langkah-langkah yang diikuti, semuanya yang sah. Pilih satu yang difikirkan patut terbaik untuk anda dan kemahiran anda, dan mula meneroka.

4
Kerja Freelance

Jika anda mempunyai kemahiran untuk menawarkan, lihat pelbagai laman bebas (kadang-kadang dipanggil "outsourcing peribadi"), seperti elance.com dan guru.com (lihat bahagian Sumber untuk pautan saya menyebut).

Anda boleh mengepos kemahiran anda di laman web ini, jadi pelanggan berpotensi boleh menyemak diri anda, dan anda juga boleh melihat untuk projek-projek bebas yang lain telah mencatatkan.

Terdapat berbagai peluang untuk freelancers, dalam bidang-bidang yang pelbagai. Projek yang sama, walaupun, adalah menulis, komputer atau grafik kerja reka bentuk, mewujudkan laman web, pengaturcaraan, menulis risalah atau laporan, ilustrasi, fotografi, dan sebagainya.

Gaji juga agak baik, terutamanya selepas anda memperoleh penintirafan berkualiti pada satu atau lebih daripada satu tapak freelancing. Pada masa yang sama, walaupun, perlu diingat bahawa anda bersaing dengan pekerja bebas dari seluruh dunia.

Sila lihat di "Bagaimana Elance Kerja Raya bekerja" video pada halaman utama mereka untuk mendapatkan gambaran keseluruhan dengan cepat.

5
Cuba Kandungan Penulisan Web

Terdapat agak beberapa cara untuk mengambil kemahiran anda sebagai seorang penulis dan mengubahnya menjadi wang tunai.

Salah seorang daripada mereka adalah di eHow.com, Tulis ringkas "Bagaimana" artikel mengenai mana-mana topik yang anda pilih, dan dibayar untuk artikel. Semakin popular artikel, pendapatan lebih anda boleh harapkan. Satu artikel yang baik akan membawa dalam $ 50 setiap tahun atau lebih. Menulis 10 artikel terbaik, dan harganya $500. Seratus artikel ... dengan menurunkan gambar anda.

Saya tidak boleh mengatakan perkara yang cukup baik tentang eHow. Pada pendapat saya, adalah lebih baik peluang yang menjana pendapatan yang ada. Google 'ehow101' jangka untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana untuk membuat ia berfungsi.

UPDATE: eHow kini dikendalikan melalui syarikat induknya, Demand Media Studios (DMS). Jika anda ingin memohon untuk menulis untuk eHow atau hartanah DMS lain, atau untuk menjadi penyunting, menyemak permohonan secara bebas di demandmedia.com.

6
Tulis Produk Review

ConsumerSearch.com, tapak yang dimiliki oleh NY Times, membayar penulis bebas sekurang-kurangnya $ 350 setiap artikel untuk ulasan produk. Walaupun yang berbunyi seperti wang yang baik (dan ia adalah benar... dan anda boleh mendapatkan lebih banyak daripada itu!), Jenama tertentu tinjauan memerlukan kajian dan menulis yang baik, dan mengambil banyak kerja. untuk menyemak keluar di consumersearch.com/jobs.

7
Peluang bertulis Lebih banyak

di SoftwareJudge.com, menulis review dari pilih produk perisian ... ulasan atas menjana pendapatan sehingga $ 50 setiap satu.

Ulasan --Product. Anda mungkin biasa dengan epinions.com, tetapi adakah anda tahu bahawa mereka membayar tunai untuk ulasan kualiti yang baik. Anda tidak akan menjadi kaya, tetapi anda boleh memulakan.
Nama domain --Suggest mengikut penerangan di tapak Pickydomains.com Dapatkan $ 25 untuk setiap nama yang dipilih.

At Xomba.com, menulis apa sahaja yang anda rasa seperti, dan mengumpul 50% daripada apa-apa pendapatan daripada pengiklanan klik Adsense di laman anda.

menjadi Seorang wartawan yang baru ditubuhkan di examiner.com, dan meliputi kawasan topik khas di leher anda dari dalam hutan ... mereka membayar dengan baik.

Laman bertulis termasuk associatedcontent.com, firehow.com, helium.com, dan Squidoo. Malah, salah seorang rakan sekerja eHow saya telah meletakkan bersama-sama Squidoo sangat bagus 'lensa' dengan 101 tapak di mana anda boleh mendapat bayaran untuk menyediakan kandungan ... website saya dalam bahagian Sumber itu.

8
Semak Q & A Tapak

Saya mendapat banyak daripada pendapatan saya sebagai seorang penyelidik dalam talian, menjawab soalan orang pada segala-galanya di bawah matahari: pelaburan, penyelidikan pasaran, undang-undang perceraian, bantuan kerja rumah ... anda nama itu. Jika ini bunyi seperti cawan teh anda, berikut adalah beberapa sumber untuk meneroka:

The Persatuan Maklumat Bebas Profesional (aiip.org) boleh membantu anda membina anda sendiri Q & A laman web dan perniagaan. Saya telah membina perniagaan kajian saya di xooxleanswers.com, dan ia merupakan sumber semakin berkembang pendapatan bagi saya.

I. juga bekerja dengan Uclue.com Walaupun mereka tidak menerima penyelidik baru sekarang, ia bernilai melihat untuk melihat bagaimana Q yang maju & tapak A bekerja.

Another Q & A adalah tapak JustAnswer, dan mereka menawarkan bayaran yang kecil untuk mendapatkan jawapan bagi soalan.

9
Mendapatkan wang dari blog anda sendiri atau laman web

Kuncinya adalah untuk menjana trafik sebanyak yang anda boleh, dan mempunyai pengunjung anda klik pada iklan dan link affiliate. Lebih ramai orang yang melawat laman web anda, klik pada iklan, dan membeli produk affiliate, pendapatan lebih anda boleh mendapatkan. Seperti yang baik kerana ini berbunyi, pendapatan adalah umumnya lebih meleleh daripada banjir. Tetapi sekali lagi, semakin membina laman web anda (atau laman web), dan lalu lintas bangunan, adalah kunci untuk menjana aliran semakin berkembang pendapatan.

Google Adsense adalah perkhidmatan yang paling biasa digunakan untuk meletakkan banner dan teks iklan di blog dan laman web. Seperti yang saya telah belajar untuk memaksimumkan pendapatan Adsense selama bertahun-tahun, saya telah datang untuk mengiktiraf ini sebagai salah satu yang terbaik peluang menjana pendapatan yang ada.

Anda juga boleh memasukkan iklan dalam teks (yang berwarna, menggariskan teks dengan iklan pop-up kecil). Saya suka InfoLinks.com untuk ini, dan Kontera.com adalah perkhidmatan lain yang biasa digunakan.

Iklan affiliate biasanya membayar setiap kali jualan yang dibuat bagi produk yang. Amazon.com mempunyai salah satu program affiliate yang terkenal bahawa semua yang anda menjual buku atau produk Amazon lain di laman web atau blog anda, dan mendapat luka jualan itu.

Lain-lain sumber affiliate yang baik adalah Suruhanjaya Junction di cj.com, LinkShare.com, dan AssociatePrograms.com.

10
Blog Dengan yang lain

Jika anda tidak mempunyai laman anda sendiri, memulakan blog adalah agak mudah di laman seperti Blogger.com dan Wordpress.com. Blog membuat wang melalui pengiklanan dan jualan affiliate dalam talian, seperti melalui program sekutu Amazon.com. Blogger membuatnya sangat mudah untuk secara automatik meletakkan iklan Google Adsense di blog anda.

Juga, di Orble.com, anda boleh mengambil pemilikan blog dan fokus seperti Filem, atau Perjalanan, dan mengumpul sebahagian daripada pendapatan iklan. Kelebihan ini adalah bahawa blog ini telah diwakili dalam enjin carian, dan sering boleh menjana lebih daripada trafik blog baru anda sendiri. Lihat di bawah Orble pautan Sumber untuk maklumat lanjut.

11
Jual foto anda

Pada laman web seperti istockphoto.com dan shutterpoint.com anda boleh memuat naik masih foto atau video untuk dijual, dan menerima bayaran royalti setiap kali seseorang menggunakan kandungan anda.

12
Ambil Selidik Dalam Talian

Saya menyebut kerja ukur dengan satu perjanjian yang baik daripada trepidation ... kaji selidik adalah membosankan, gaji adalah tidak seberapa, dan terdapat banyak laman web yang diragui, atau keluar dan penipuan di luar.

Operasi yang paling sah saya tahu adalah GlobalTestMarket.com. Mereka menawarkan kajian sebenar, dan mereka membayar wang sebenar. Sekali lagi ... membosankan, dan pendapatan mengambil masa yang lama, panjang.

CashCrate.com juga membayar pengguna untuk mengambil kaji selidik dalam talian. Mereka menyerang saya sebagai sah, tetapi saya mengaku, saya tidak mempunyai apa-apa pengalaman pertama-tangan dengannya, maka pendekatan dengan berhati-hati ...

SurveyScout.com kemungkinan lain, tetapi tidak seperti CashCrate, mereka mengenakan yuran keahlian sebelum anda boleh memulakan (Boo!). Saya juga telah mendengar beberapa maklum balas negatif daripada pengguna laman web ini, jadi teruskan dengan berhati-hati (jika anda meneruskan sama sekali!).

13
Pengajaran dan Tutor

Cari [tunjuk ajar Online] dan anda akan menemui berpuluh-puluh laman web di sudut ini berkembang pesat internet. Banyak menerima permohonan untuk tutor dalam talian, dengan kadar berubah-ubah dan kawasan topik. Dua yang perlu dipertimbangkan adalah tutor.com dan ehomeworkhelp.com

14
Semak ke dalam talian "Juri Kewajipan"

Berikut adalah satu ganjil. Peguam mencari maklum balas mengenai bagaimana kes yang akan bermain di hadapan juri boleh menggunakan laman e-juri dalam talian untuk mendapatkan input dari jenis warganegara purata yang muncul pada juri. Ya, anda mendapat bayaran. Yuran untuk kes-kes yang kompleks boleh menjalankan lebih daripada $ 50, walaupun $ 20 lebih biasa. Untuk menjadi orang yg bersumpah dalam talian, periksa onlineverdict.com, atau trialpractice.com.

Sedia maklum, walaupun, bahawa tiada satu pun laman saya berdaftar di pernah sebenarnya menghubungi saya untuk kes juri, jadi saya tidak pasti berapa aktif perkhidmatan ini. Jika sesiapa tahu lebih lanjut mengenai mereka, sila tinggalkan kata-kata dalam komen.

15
Menjadi pembantu pejabat maya

Pada TeamDoubleClick, anda boleh menandatangani untuk pekerjaan sementara sebagai pembantu pejabat, surat menyurat pengendalian, e-mel, simpan kira, kemasukan data, dan peluang pekerjaan jawatan lain. Anggaplah ia sebagai sebuah agensi menggoda talian untuk kerja maya. bayarannya adalah berbeza-beza, tetapi anda tidak diwajibkan untuk mengambil pekerjaan yang tidak memenuhi keperluan kewangan anda.

16
Main permainan

Pada moola.com, anda boleh mendapat bayaran untuk bermain.

Ini mungkin satu lagi pelik, dan saya tidak boleh secara peribadi menjamin ia (saya hanya bermain-main dengan laman web ini), tetapi ia kelihatan sah. Moola bermula anda di luar dengan memberi sesen pun, yang anda boleh berganda, dan dua kali ganda lagi, melalui pelbagai permainan dan aktiviti.

Mungkin, mereka membuat jumlah besar sekali wang melalui iklan, dan bersedia untuk membuang sebahagian daripada cara itu anda dengan menyertai set mereka orang yg amatlah lucu permainan dan gimik pemasaran. Mereka memanggil diri mereka "Massively Multiplayer Permainan Ganjaran". Ia terlalu rumit untuk menjelaskan di sini, tetapi bernilai melihat.

17
Mengambil bahagian dalam reka bentuk crowdsource

"Crowdsourcing" adalah topik yang hangat diperkatakan untuk mendapatkan banyak orang untuk melakukan kerja untuk anda. Jika anda pandai mereka bentuk perkara seperti t-shirt, logo, fon mewah, dan grafik lain, kita lihat cabaran di 99designs.com dan threadless.com.

Jika reka bentuk anda dipilih, anda boleh mengumpul beratus-ratus atau beribu-ribu ringgit.

18
Peluang blogging lebih

Bagaimanakah $ 100 dalam sebulan untuk menulis posting blog beberapa setiap minggu? Itulah apa yang anda boleh dibayar (julat sebenar adalah $ 84-140) jika anda dapat diterima sebagai seorang blogger di Weblogging Kreatif. Mereka adalah rangkaian blog yang besar, dan seolah-olah telah menguasai seni pengewangan laman mereka. Apa yang mereka perlukan adalah orang untuk menulis, dan menyimpan kandungan segar.

UPDATE: Creative Weblogging telah bertukar tangan dan mengubah cara - atau jika - ia membayar blogger. Tinggal ditala untuk muat turun tambahan.

19
Mendapat pendapatan daripada mana-mana jenis kandungan

Blog, artikel, gambar, video, anda nama itu. Flixya menawarkan 100% daripada pendapatan iklan kepada sesiapa yang jawatan di laman web mereka (anda perlu mempunyai akaun Google Adsense anda sendiri untuk mengambil bahagian). Kata-kata, gambar, video, pendapat. Pengeposan, membawa lalu lintas, dan mengumpulkan beberapa klik iklan. (Cuba lah, mempunyai ia memberi reputasi yang baik).

20
hanya Lawatan

Satu lagi laman web yang membayar untuk kandungan adalah mylot.com, tetapi mereka juga menjanjikan pendapatan setiap kali anda menggunakan laman web ini !. Mereka juga membayar untuk rujukan. Telah tidak memberi kepada mereka sebuah ujian berjalan lagi, jadi gunakan dengan berhati-hati, tetapi mereka seolah-olah bernilai meneroka, sekurang-kurangnya. Jika anda mempunyai pengalaman dengan mereka, sila menghantar komen, di bawah.

21
Mendengar muzik

Pada slicethepie.com, anda boleh mendapat bayaran untuk mendengar muzik.

Katakanlah apa !!! Ya, mendengar artis yang akan datang, dan mengkaji semula muzik mereka. Ulasan lebih anda menulis - dan lebih baik anda jika mengesan bakat baru - lebih banyak anda boleh mendapat bayaran. Sesetengah orang yang menarik dalam beberapa dolar setiap kajian.

22
Menaip 

Jika anda mempunyai kemahiran menaip baik, pertimbangkan Speak-Write.com, perkhidmatan dalam talian.

23
kekal fokus

Anda boleh mengambil bahagian dalam kumpulan fokus online di 2020research.com, di mana anda mengkaji semula sesuatu produk anda telah digunakan, atau membincangkan isu menarik minat anda. Pembayaran antara kira-kira $ 50-150 per sesi. Peserta biasanya diminta untuk menyertai kumpulan yang sekali atau dua kali setahun.

24
Bekerja untuk Google

anda boleh mendapatkan melalui Google dengan menyiarkan kandungan di Google Knol.

Laman ensiklopedia seperti talian adalah tempat di mana sesiapa sahaja boleh menyumbang kandungan, dan anda boleh "mendapatkan wang" usaha anda dengan meletakkan iklan Adsense di artikel anda untuk menjana pendapatan. Saya menulis tentang Knol eHow. Anda boleh melihatnya dengan mencari di ehow101 istilah.

25
Kajian laman web untuk kegunaan

Anda boleh dibayar untuk mengkaji semula laman web. Usertesting.com membayar $ 10 setiap kajian semula laman web, di mana anda memberi maklum balas mengenai kualiti dan kebolehgunaan. Ia tidak membuka berakhir ... anda perlu dipilih untuk menguji, berdasarkan profil demografi anda.

26
Tambah wang membaca email

Betul ke! Sudah tentu, terdapat iklan yang terlibat, dan anda mungkin akan diminta untuk klik beberapa perkara, tetapi ia tidak sukar. Mengharapkan untuk mendapatkan 5-10 e-mel sehari (lebih, jika anda mendaftar alamat e-mel berganda), dan mendapat beberapa sen setiap beberapa e-mel. Semak InboxDollars.com.

27
Cuba sedikit segala-galanya

Genuinejobs.com adalah kerja di rumah (telecommuting) tapak yang sah yang menyenaraikan beratus-ratus pekerjaan, tiada yang memerlukan bayaran, dan banyak yang boleh dilakukan secara atas talian. Pendaftaran adalah mudah ... bernilai check-out.

28
Menulis untuk NY Times

Betul ke! The Times memiliki dua laman web yang kerap mengupah penulis.

Saya telah disebutkan ConsumerSearch.com sehingga atas, sebuah laman web yang menggunakan penulis bebas untuk membuat penyemakan terperinci produk pengguna biasa ... gaji minimum adalah $ 350 per menulis-up, dan mereka melakukan banyak pengambilan.

About.com, harta Times lain, mengupah penulis sebagai pemandu. Jawatan-jawatan, membayar $ 725 / bulan atau lebih, adalah sukar untuk mendapatkan, tetapi layak melihat ke dalam.

1 comment:

  1. Hello, adakah anda mencari wang tambahan? i mengesyorkan ClixSense. Percuma untuk mendaftar dengan mengklik pautan di atas.

    http://www.clixsense.com/?8172285

    ReplyDelete